piątek, 3 stycznia 2014

Cos nie coś o mnie

-Lubię hod-dogi ze stacji benzynowych
-Nienawidzę, kiedy mam "stare ręce" po wyjściu z wanny
-Zawsze wieczorem nie mogę zasnąć, a rano nie mogę wstać
-Należę do grona osób, które najpierw się uczesały, a potem założyły koszulkę przez głowę
-No i nic mi się tak w życiu nie przydało, jak obliczanie współrzędnych wierzchołka paraboli wykresu funkcji kwadratowej;)

Oczywiście te 5 punktów znalazlam gdzies na www ale doskonale opisuja część mnie hihi

A co do poprzedniego posta o rozkręcaniu bloga tooo chciałabym zeby tu znajdowały się posty tak jak wspomniałam kosmetyczno, jedzeniowo, podrozowe itde. a bloga o moim życiu prowadzę niestety ostatnio niezbyt regularnie na blog.pl juz bodajze 10lat ;)

do napisania
Aleksandra

2 komentarze:

  1. Uu fajny blog się zapowiada:). W ogóle z tego jak piszesz można wywnioskować, że fajna babeczka z Ciebie:) Miła i sympatyczna :). Życzę powodzenia:*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. Mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zapraszam na ElleEmVogue (to już wiesz :) i KuchnięUCzarownicy.. Czekam na Twoje posty o włosach ! :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów