poniedziałek, 30 czerwca 2014

Ulubieńcy?? Why not?!

Blogosfera huczy na koniec miesiąca o ulubieńcach wiec i ja nie pozostanę w tyle.

Włosy


Woda brzozowa błyskawicznie usunęła z mojej głowy łupież a włosy pozostały pięknie błyszczące.

Twarz


Botanics, puryfing face scrub, niezly scrub który pozostawia uczucie totalnego oczyszczenia a zarazem nawilżenia twarzy.

Ciało

Uwielbiam tego 'zdzieraka' do ciała. Nie przeszkadza mi nawet w składzie parafina. Ciało pozostaje gładkie co najmniej 3 dni! Super!

Paznokcie


AVON, gel finish.
Te lakiery kocham za trwałość i połysk oraz kolorystykę i pigmentację. Nic dodać nic ująć.

Kolorówka


Garnier cream BB ja używam w kolorze Medium. Zakochałam się w nim rok temu i latem jesteśmy najwiekszą milością. Uwielbiam jego delikatne 'glow' jakie pozostawia na mojej twarzy i to jak rownomiernie poprawia koloryt skóry.


Zdjęcia zapozyczone od:

www.prettygossip.com


Do napisania
Aleksandra ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów