niedziela, 26 października 2014

Prezenty od gazety

Po raz kolejny w jednej z brytyjskich gazet można było znaleźć wspaniały prezent jakim jest L'Occitane krem do rąk. Mi po raz pierwszy udało się go zdobyć i w końcu wypróbować. Wybrałam sobie krem z masłem shea o zapachu wanilii. Do wyboru były aż cztery rodzaje. Krem ma obłędny zapach ale niestety nawilżenie dla moich wyjątkowo suchych dłoni jest dosyć słabe. Mimo wszystko zużyje go choćby da samego zapachu.
Oprócz tego dodatkiem jest próbka lotionu Aveno i zapachu.

Cena kremu jakę znalazłam na polskiej stronie L'Occitane to 30zł za 30ml.
Taką sama pojemność ma krem który dostałam do gazety a kosztowala ona w przeliczeniu +/- 20zł.


A co słychać w samej prawie czterystu stronicowej gazecie??
Hmm oprócz samej treści znajdziemy OGROM reklam. Np:

Częściowy spis tresci.

Stylówki, moda, akcesoria

Podróże, sławy, reportaże

Uroda, kosmetyki

1 komentarz:

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów