wtorek, 23 grudnia 2014

Odpowiedzi na pytania Martyny

Hejka kochani, dzisiaj odpowiem na kilka pytań związanych z włosami które na swoim blogu zadała Martyna, właścicielka bloga Sztuka Pielegnacji. Zapraszam do odwiedzenia również jej bloga. 
A oto moje odpowiedzi

* Jaki masz kolor włosów?

Naturalny brązowy, aktualnie farbowane na ciemną czekoladę z delikatnym blond ombre na końcach

* Jak scharakteryzowałabyś swoje włosy?

Kręcone, falowane, puszące się, podatne na wszelkie zabiegi układania bądź farbowania

* Co w pielęgnacji włosów jest dla Ciebie najistotniejsze?

Nawilżanie, ochrona przed ciepłem

* Czy uważasz się za Włosomaniaczkę? Jeśli tak, to dlaczego?

Nie jestem włosomaniaczką ale też włosów nie zaniedbuję, są dla mnie jesną z wizytówek

* Opisz swoją największą wpadkę włosową.

Oddanie się w rece pani która nie miała pojecia o robieniu pasemek, zafundowała mi pasemka razem z mega odrostem a włosy prostowała 60 minut co skończyło się oczywiściem spaleniem koncowek

* Jak wyobrażasz sobie włosy idealne?

Błyszczace, lekko pokręcone, do połowy pleców

* Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów i dlaczego?

Olej kokosowy - moje włosy go lubia

* Jaką chciałabyś mieć (miałaś) fryzurę na swoim ślubie?

Nie mam pojęcia a przydałoby się rozejrzec za jakąś fryzurką bo ślub powolutku sie planuje.

* Jaki olej najlepiej sprawdza się na Twoich włosach?

Jak wspomnialam olej kokosowy

* Sporządzałaś kiedyś domową maseczkę do włosów? Jeśli tak to jaką i jak się sprawdziła?

Najsłynniejsza chyba maska przekazana mi przez mamę z zółtek i oleju rycynowego

* Jaką fryzurę nosisz na co dzień?

Róznie, w zalezności od humoru, potrzeby, okazji, czasu

Do napisania

Aleksandra

2 komentarze:

  1. Dziękuję, bardzo mi miło, że przyłączyłas się do zabawy :)
    Miło się czytało :)

    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów