piątek, 27 lutego 2015

YOU BEAUTY discovery box - February 2015

Hejoooo

Jak juz widać w tytule zakupiłam kolejny beauty box, tylko dlatego że znalazłam przypadkiem kod obnizający cenę tego pudełeczka i to co mogłoby się w nim znaleźć mnie zaiteresowało. Pudełeczko z przesyłka kosztowało mnie ok 7 funtów.

Na stronce pudeleczka można było sobie wybrać dwie rzeczy. Ja wybrałam olejek do twarzy i absolutna nowość - farbke która ma pokrywać siwe włosy pomiędzy farbowaniami. Bardzo mnie zaciewakił ten patent gdyz ja teraz chcę jak najbardziej ograniczyć częstotliwośc farbowania włosów a niestety siwe włoski juz mi się pojawiają.



 Dodatkiem była próbka podkladu z bareMinerals ale niestety totalnie sie u mnie nie sprawdził mimo że kolor do mojej karnacji dobrany był idealnie. Podkreslał wszystko to co powinien ukryć więc ciesze sie z tej próbki i wiem juz ze powinnam sie wystrzegac tego podkladu.
 Wracając do farbki, jeszcze jej nie stosowałam, bo nie dawno farbowałam włosy i nie widzę póki co potrzeby stosowania tego produktu. Poniżej na obrazku świetnie opisane jest o co chodzi z tym produktem.


Mam nadzieje ze kiedys się sprawdzi.

Do napisania

Aleksandra



1 komentarz:

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów