sobota, 4 stycznia 2014

Tag samochodowy

1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?
Za trzecim razem ;)

2. Ile lat masz już prawo jazdy?
Prawo jazdy zdałam 02.01.2002, zapamiętam tę datę do końca życia, -25 stopni, śniegu po kolana a ja w trampkach zdająca egzamin ;)

3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?
B, swego czasu bardzo chciałam zrobić C+E, może kiedyś..

4. Jakim samochodem odbyłaś/eś swoją pierwszą samodzielną jazdę?
Taką legalną to Fordem Focusem wujka, a mniej legalną to Mercedesem busem (miałam wtedy 8 lat!!!)

5. Za co dostałeś/aś pierwszy mandat?
Winowajcą był tata bo to on kazał jechać szybciej niż znaki pokazują i dlatego to on zapłacil mandat a drugi mandat dostałam juz w UK 100m od domu strzeliło mi fote ;)

6. Twój ulubiony zapach do samochodu.

7. Jaki rodzaj muzyki słuchasz jeżdżąc autem?
Co tylko da się pośpiewać głośno + angielskie baaardzo komercyjne radio 

8. Co jest dla ciebie "Must Have" w twoim aucie?
Radio, zimą odmrażacz do szyb a latem klima ;)

9. Jak często sprzątasz swoje auto?
Ja nie sprzątam swojego auta bo robi to mój narzeczony przy okazji sprzatania swojego ;) a taka jestem leniwa ;)

10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?
Z UK do PL - ok 1900km

11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?
Pytanie dziwne bo opony raczej sami nie wymienimy a jesli chodzi o koło to nie i nikomu nie życze ;)

12. Mapa papierowa czy nawigacja?
Nawigacja czasem się przydaje i ratuje 'd.....ę', papierowa mape mialam ostatnio w ręce w szkole średniej a najczęściej liczę na swoją intuicję i znaki, bo po co je mamy??

13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?
Nie, ponieważ jazda samochodem sprawia mi ogromna przyjemność, to dla mnie prawdziwy relaks zwlaszcza kierujac w uk

14. Preferujesz spokojna czy szybką jazdę autem?
Preferuję rozsadek za kólkiem, nigdy nie szaleje kiedy mam pasażerów.

15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki? 
Jeśli jadę drogą której nie znam to chcac nie chcac trzeba patrzec na znaki.

16. Co najbardziej denerwuje cie u innych kierowców?
Ostatnio poskladane lusterka które widuje bardzo często i chamstwo 'brytyjskich' taksówkarzy.

17. Jaką porą roku najbardziej lubisz jeździć autem i dlaczego?
Pora roku nie stanowi dla mnie rożnicy

18. Jazda w dzień, czy w nocy?
Obojetnie

19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?
Zalezy czy ta klima jest, jeśli tak to klima, a jeśli jade do sklepu to wiater we włosach...

20. Jaki jest twój wymarzony samochód?
Oj..
Range Rover chyba
albo audi a7
a moze 
Maseratti Trofeo
nie wiem, bede jezdzila tym na co mnie stac a marzyc i tak zawsze bedziemy

buzki

do napisania
Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów