środa, 23 lipca 2014

Vichy Idealia - moja opinia

Ogólnie
Skóra normalna i mieszana z widocznymi pierwszymi oznakami starzenia, stresu oraz zmęczenia


Zalety:

- 2 patenty,
- 5 lat badań,
- 12 testów i badań klinicznych.


Wskazania:


- utrata blasku- stres, zmęczenie,
- drobne linie,
- pierwsze zmarszczki,
- wiek ok. 30 lat.


Działanie:


- widocznie wygładzone pierwsze zmarszczki,
- miękka, gładka i jędrna skóra,
- cera wygląda świeżo,
- skóra promienieje zdrowym blaskiem,
- cera ma jednolity, równomierny koloryt, zmiany naczyniowe i pigmentacyjne są mniej widoczne,
- zmniejszona widoczność porów .

Skład: Aqua, Glycerin, Dimethicone, Alcohol Denat, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Saccharomyces/Xylinum Black Tea Ferment, Myreth-3 Myristate, Isopropyl Palmitate, Pentylene Glycol, Cetyl Alcohol, Octyldodecanol, Synthetic Wax, PEG-100 Stearate, CI 17200, CI 15985, CI 77891, Stearyl Alcohol, Mica, Carbomer, Glyceryl Stearate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone Crosspolymer, Methylmethacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Adenosine, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Capryloyl Salicylic Acid, Fragance.


Te wszystkie informacje podaje nam producent. A jakie sa moje odczucia??

Zmarszczek jeszcze nie posiadam z racji prawdopodobnie dobrych genów no i wieku. Moja mama ma ponad 60 lat i jej cera wygląda fantastycznie. Mam nadzieję iż w jej wieku też moja twarz będzie tak idealna i gładziutka.

Obie natomiast mamy ogromny problem z porami, Są ogromne!!! 
Dzięki Idealii znacznie się zmniejszyły i za to kremik dostaje ode mnie plus.

Skóra faktycznie jest gładsza juz po 2 tygodniach uzywania a jej jędrność można porównać do pupci niemowlaka. Nie zauważyłam aby skóra twarzy otrzymała jednolity koloryt. Zmiany naczyniowe jakie mam na jednym z policzków w żaden sposób się nie zmniejszyły/zmieniły.

Po około miesiącu moja twarz jakby nie przyjmowała kremu w pełni (próbowałam zmniejszać jego nakładaną ilość), dlatego zaczęłam używać go tylko na noc. Rano budziłam się z maksymalnie przetłuszczoną skórą. Hmm

Krem dla mnie ogólnie był ok ale nie pokuszę się na jego zakup ponownie chociaż chyba powinnam spróbować użyć go ponownie zimową pora kiedy nasza skóra potrzebuje większego nawilżenia. Może wtedy się spisze.

Zapach kremu nie powalił na kolana a konsystencja przypomina lekko żelową.

Mam mieszane uczucia jak widać co do Idealii wieć czy naprawdę jest taka idealna??

Do napisania Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów