piątek, 26 grudnia 2014

3 polecane kanały na YouTube - według Aleksandry

Hejo, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kanały na YouTube które ja najczęściej oglądam. Nie będzie tym razem zdjęć, ale za to są linki. Ach pewnie już znacie te kanały, a moze nie..?? hmm

Pierwszym z nich jest dziewczyna która 'nadaje' z Peterborough, Ania czyli FOKUSOWANA.
Na jej kanale znajdziecie vlogi, recenzje, makijaże, porównania. Wszystko co mówi o produktach kosmetycznych nie mijają się z prawdą. Szczera do bólu, jeśli jej się cos podoba - pochwali, a jak nie to czasem widać że najlepiej by sobie przeklneła i to lubię, zero owijania w bawełnę. Poza tym bardzo pozytywna, szczera, miła Ania o przepięknych oczach. Chyba nie ominęłam ani jednego jej filmiku.

Drugi kanał to filmiki młodej MAMMYDORISKA która ponownie jest w ciąży i opowiada o jej przebiegu. Vloguje wraz z uroczą córeczką o ciąży, zabawach, zabawkach. Nie cierpię jej piskliwego głosu ale to i tak nie skreśla jej bo zaraża uśmiechem podobnie jak jej słodka lokata córcia.

Trzeci kanał to MONIKA DAILY. Również młoda mama, Polka w UK vlogująca po angielsku. Lubie jej filmiki przede wszystkim za spokój, opanowanie a  zarazem uśmiech. Monika mówi tak pięknie po angielsku że nie mogę się jej nasłuchać, żałuję że niezbyt często wstawia filmiki. Cóż się dziwić - kolejna młoda mamuśka ;)

Do napisania

Aleksandra

4 komentarze:

  1. Wow! Dziękuję za miłe i szczere słowa
    ciesze się, że odbierasz mnie dokładnie taka jaką jestem a z tym #**#**%> to prawda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam wszystkie kanały i bardzo lubię dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam tylko kanał Moniki, ale z chęcią zobaczę też pozostałe :)

    mój blog, zapraszam. klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Izabella a Ty polecisz mi jakieś kanały, szukam kogoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów