piątek, 12 grudnia 2014

Tag świąteczny - odpowiedz i Ty


  • Ulubiony świąteczny film: To może być tylko Kevin sam w domu! Przypomina mi dzieciństwo ;)
  • Ulubiony świąteczny kolor: Święta jednoznacznie kojarzą mi się z kolorem czerwonym :) No bo przecież czerwony jest Mikołaj i nos Rudolfa. A czerwone ozdoby na choince są przepiękne :)
  • Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie: Święta to jedno z niewielu momentów w roku, kiedy zakładam sukienkę. Także jest to chyba znak, że jednak wybieram odświętny strój :)
  • Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był? Dałabym prezent mojemu kotu, żeby całej reszcie nie było przykro :)
  • Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? Prezenty otwieram tego dnia, którego je dostaję :) A to dlatego, że w różne dni świąteczne spędzam często z innymi osobami.
  • Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? Niestety, jeszcze nie :( Ale mam nadzieję, że za rok albo dwa, będę mogła na to pytanie odpowiedzieć inaczej :) za to robię pyszne pierniczki.
  • Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? Lubię dojadać to, co zostało ze świątecznego stołu, bo wiem, że później będę musiała znowu czekać rok na niektóre pyszności :P
  • Jakieś świąteczne życzenia? Mam przy każdej okazji już od kilku lat tylko jedno życzenie i z utęsknieniem czekam na chwilę aż się spełni ... Pewnie jeszcze poczekam :) Ale nie powiem jakie, bo może wtedy się nie spełni?
  • Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? Stanowczo zapach cynamonu, pieczonych jabłek, świeżej choinki!
  • Ulubione świąteczne jedzenie: Zdecydowanie pierogi!
  • Ulubiona kolęda/piosenka świąteczna? Cicha noc i All I want for Christmas is You

Taguje wszystkie osoby które właśnie przeczytały moje odpowiedzi na ten tag. Jesli napiszesz swoje odpowiedzi umieść do nich linka w komentarzu.

źródło


Do napisania
Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów