piątek, 6 lutego 2015

Jantar z Farmony - co to jest?

Hejka

Właśnie dostałam paczkę z przesyłką z eBaya.
Jeśli ktoś mysli że ciężko na obczyźnie ze zdobyciem polskich produktów to się myli, tak jak ja się myliłam. JEŚLI CZEGOŚ SZUKASZ TO PRZEDE WSZYSTKIM SPRAWDŹ EBAYA. 
Mnie eBay po raz kolejny zaskoczył i znalazłam cos co poleciła mi Pokręcona Ona
Mianowicie mowa tu o odzywce z wyciągiem z bursztynu.



Bardzo zdziwił mnie sposób aplikacji. Przez trzy tygodnie co dnia powinno się wcierać produkt w skórę głowy i nie spłukiwać a konsystencja w butelce wydeje się byc oleista. Jednak kiedy odrobinę wylałam na dłoń i rozsmarowałam to natychmiast produkt się wchłonął. Mam nadzieję że mimo to nie będzie przetłuszczal włosów.

A czym jest Jantar i jak go dokładnie stosować oraz spodziewane efekty-->

Z tego co można przeczytać na opakowaniu firma Farmona oferuje również inne produkty z tej samej serii tj. szampony, mgiełki i maski.

A Wy próbowałyście tego produktu? Jak się sprawdził? Jak się ma piękny opis do efektów? Zostawcie wiadomość w komentarzach.

Do paczki zostały mi dołączone próbki szamponu oraz kremu, bardzo jestem ciekawa szamponu, moze wie ktos cos więcej na jego temat?


 








Przypominam o trwającym konkursie którego szczegóły znajują się TUTAJ

Do napisana

Aleksandra

6 komentarzy:

  1. Właśnie stosuje tą wcierke. Kiedyś po wykorzystaniu dwóch pojawiły się u mnie baby hair :) Polecam przelac do pojemnika z atomizerem :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo to super ze mozna bedzie uzywac spryskiwacza. Myslalam ze bedzie zbyt gesty na to. Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie też mam zamiar wypróbować wcierkę jantar z polecenia znajomej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wpadł z kolei w oko bursztynowy szampon i odżywka z Jantara. To bardzo fajne produkty, mogłabym przetestować również tę wcierkę. bo zapowiada się bardzo obiecująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczynam trzecia buteleczke. U mnie szybciej schodzi, bo mąż podkrada hehe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów