niedziela, 1 lutego 2015

'Top five' pomadek...

...za nie wielka cenę jakie mozna znaleźć w mojej kosmetyczce. Wszystkie są bardzo kremowe. Jak wspomniałam nie są z wysokiej półki a to dlatego że jakąkolwiek pomadkę mam na ustach i tak i tak ją szybko zjadam. Jeżeli kiedyś wpadnie w moje ręce coś co nie da się zjeść to na pewno się z Wami tym podzielę. Póki co przedstawiam Wam mój 'Top five'

Avon racy raspberry ok £5

Mua 5 £1

Collection peachy keen 11 £2,99

Avon (kolor niestety się zatarł) ok £5

Avon Long Lasting, forever pink ok £5

Jak widać dominuja u mnie kolory różowe. Całkiem nie dawno przekonałam się do ciemniejszych koloków. Następnym moim zakupem pomadkowym będzie krwista czerwień. Nie bardzo jestem przekonana do tego pomysłu ale sprobowac można. A moze w koncu dorosłam do poważniejszych kolorów niż cukierowy odcien różu w formie błyszczyków...???

Do napisania

Aleksandra

ps. Już nie długo szykuję dla Was malutkie rozdanie, zachęcam do obserwowania bloga aby dowiedzieć się więcej na temat szczegółów. Pozdrawiam

3 komentarze:

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów