sobota, 29 grudnia 2018

Lookfantastic beauty box UK December 2018



W grudniowym wydaniu beauty boxa Lookfantastic znalazło się aż 6 produktów plus gazeta Elle (wow).

Świąteczne wydanie boxa niestety dostałam zaraz po świętach :( no ale cóż nie znaczy to ze się z niego nie cieszę. Wyżej w filmiku możecie zobaczyć na szybko skrót tego co się w tym pudełku znajdowało. Poniżej po krótce przeczytacie co to dokładnie za produkty i czy mi się przydadzą ;)


To serum pod oczy w formie olejku podawanego pipetką bardzo mnie od początku zainteresowało oraz jego ogromna pojemność.




Gąbeczka zdecydowanie się przyda. Kształtem całkiem przypomina tę z RealTechniques, jednak w 'konsystencji' na sucho jest zdecydowanie twardsza.

Baza pod podkład zapowiada się obiecująco dlatego nie mogę się doczekać kiedy ją wypróbuję. Ciągle szukam tej idealnej.

Detox dla skóry głowy? Czy naprawdę takiego produktu potrzebujemy? Nie wiem..



O ostatnich dwóch produktach nie będę się rozpisywała bo i nie szczególnie mnie interesują. Mówię o sprayu do pościeli którego zapach ma spowodować że dobrze się wyśpimy i o kredce do brwi. Swój sprawdzony i ulubiony produkt do brwi już mam i pewnie kredka powędruje do kogoś komu się bardziej przyda niż mi, a spray tak śmierdzi że leci przez okno. W życiu bym się nie wyspała w tym smrodku.

Zamówiłam subskrypcję tego pudełeczka bo bardzo spodobały mi się produkty jakie były w kalendarzu adwentowym w UK. Było obiecująco dlatego się skusiłam. Narazie subskrypcję wykupiłam na 3 miesiące, jeśli nadal pudełka będą takie fajne to może przedłużę, kto wie..

 A Wy subskrybujecie jakieś pudełeczka?

Do napisania 

Aleksandra

1 komentarz:

Dziękuje Ci za komentarz ;)

Moja lista blogów